Assalamualaikum & Selamat Sejahtara.

1:58 AM

Gittew!

Punyalah formal kan. Dah lama gila tak update blog. Tahun lepas update sekali je. Itu pun tepek sekeping gambar je. Dah setahun pergi Bromo, Indonesia tapi tak update-update pun blog. Almaklumlah, dengan lambakan social media yang tidak terkawal, Blogger dilihat sebagai medium yang sedikit leceh untuk menyampaikan idea dan informasi. Twitter & Instagram contohnya.

Apa pun blog aku ni akan aku gunakan sebagai medium untuk menyampaikan info mengenai tempat-tempat yang aku akan lawati. Walaupun bukan selalu, tapi atleast aku boleh sampaikan informasi kepada orang lain.


Pose di Bromo bersama bapak supir. Tak ingat dan nama. huu cedih.


Insyallah sebulan dari sekarang aku akan berangkat ke Medan selama 3 hari 3 malam. I'm so excited sebab nak pergi melawat tapak gunung berapi. So setakat ni, dah masuk gunung berapi ke-3 lah. Hehe. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Lepas balik nanti aku update tentang Medan pulak ye! 


You Might Also Like

0 Komen Pedas

Flickr Images

Subscribe